A great kids bathrobe! Super soft, he doesn’t want to take it off! I wish I’d gotten the size up as he will grow out of it too soon.
Customer Reviews
Overall rating: 4.3 / 5 from 12 reviews.
I was expecting a softer material, this is more like a beach bathrobe than something you wear at home. The design is lovely
Agie S. 3/5 Verified
Lovely robe My grand daughter loves it
Hutson Denize H. 5/5 Verified
It’s thick, soft and absorbent. I love the design and the head towel as well. It’s very cute!
Grace 5/5
Beautiful soft, amazing to wear. Highly recommend for comfort+
Jane 5/5 Verified
So soft and luxurious. Perfect for lounging. Highly recommend! 🛁💖✨
Shane 5/5
It pulls too easily
Leigh O. 3/5 Verified
Thank you so much for the fast transaction and lovely Bathrobe for me and my Kids!
Jyothsna V. 5/5
This robe made a great gift. It is soft and cozy, washes well and fit my daughter great. True to size.
T. 5/5
Very happy with my new robe. I bought it in green & I really love the sheen of the fabric. It is incredibly soft & I think I will buy it in other colors for my daughters. Warm and cozy but not too heavy.
A. 5/5
Perfect robe for wrapping oneself as I sit on the couch watching t.v. in the evening.
Tobby F. 5/5
I got it sent to the wrong adress emailed three times to which I got a response and that the delivery adress had been changed however it wasn’t and not it’s lost with auspost
Harry H. 1/5 Verified
Store owner replied: Hi Thanks for the time to share your feedback and we are so sorry to hear about your experience. We received your address change request, but we received it after your order was dispatched on the same day. Hence it was sent to the shipping address when you placed the order. We always encourage customers to double-check when placing the order, so it could reduce the hassle of dealing with Australia Post. As per Auspost's status it's showing Delivered.Let us know if you haven't received it yet and we chase it for you. Thank you

